loading...
ضرر میکنی اگه نبینی
R-MAN بازدید : 321 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)


.

در فراغت این دل من پیر شد

بله ای گو این دلم تبخیر شد

بر سرم دستی کشید آرام گفت

باز طفلک قرص هایش دیر شد

.::.

.::.

.::.

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد

و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس

سند عشق به امضا شدنش می ارزد

گرچه من تجربه ای از نرسیدن هایم

کوشش رود به دریا شدنش می ارزد

.::.

.::.

.::.

عاشقی را از قلیان باید آموخت، آتشی بر سر، آهی ز دل و اشکی ز دامن دارد

.

.

.

.

بقیه جملات در ادامه مطلب …


.

.

.

قلبی که فراموشت کنه قلب من نیست

هرگز فراموش کردنت تو فکر من نیست

.

.

.

.

اگر ای عشق پایان تو دور است

دلم غرق تمنای عبور است

برای قد کشیدن در هوایت

دلم مثل صنوبرها صبور است

.

.

.

.

دوستت دارم به اندازه پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم

.

.

.

.

ای قاصدک عشق ز معشوقم چه خبر

ای سفیر هرچه مسافر ز معشوقم چه خبر

گر بدیدی رخ زیبای معشوقه من

خبرش کن ز احوال دل غم زده من

.

.

.

.

مهربون گفتم که بفرستم برایت پیامی

که هم احوالی پرسم هم داده باشم سلامی

.

.

TakJok.CoM

.

.

آنگاه که نگاه کردن به عقب حاصلی جز شکست به دنبال ندارد و در آن هنگام که از نگاه کردن به جلو واهمه داری

می توانی به یکی از دو طرف نگاه کنی تا ببینی بهترین دوستت آنجا کنارت ایستاده

.

.

.

.

خوشبختی را در همین لحظه باور کن، لحظه ای که دلی به یاد توست

.

.

.

.

اگه عاشقی همش کار دله، پس چرا من همه اش فکرم، ذهنم، هوشم، حواسم پیش توست؟

.

.

.

.

باور کن آن “میم” مالکیتی که به آخر اسمم اضافه می کردی

بزرگترین و زیباترین عاشقانه ای بود که شنیده ام

.

.

.

.

بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد . . .

بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت . . . !

مثل تو عزیزم . . .

.

.

.

.

برای تو که مهم باشم . . .

مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم . . . !

.

.

.

.

غزل چشم های توست !

کاش حافظ چشم های تو بودم . . .

.

.

.

.

عاشقانه هایم تمامی ندارند !

وقتی تو بهترین ” اتفاق ” زندگی ام هستی . . .

.

.

.

.

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد !

نفی است . . .

تا باشم ، تا باشی . . .

.

.

.

.

عطر تو توی دستمه / دست من روی بالشم

بالشم جای خالیتو / من پر از عشقو خواهشم

عکس تو روی قلبمه / قلب من پره التماس

ضربه هاش توی سینه مو / منتظر واسه یک تماس . . .

.

.

.

.

صدا میکنم ” تو ” را !

این ” جانی ” که میگویی ، جانم را میگیرد !

نزن این حرف ها را !

دل من جنبه ندارد . . ..

.

.

.

.

چو گل های شقایق داغدارم

بیا پروانه شو بنشین کنارم

بزن مرهم به زخم قلبم ای دوست

که خنجر خورده این روزگارم

.

.

.

.

دگر عاشق نخواهم شد که معشوقان جفا کارند

روم کنجی ز میخانه که می نوشان وفا دارند

.

.

.

.

دوستی یعنی که ما باور کنیم، یک دل دیگر ارادتمند ماست

.

.

.

.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,405
  • بازدید ماه : 7,633
  • بازدید سال : 51,994
  • بازدید کلی : 1,132,408
  • کدهای اختصاصی

    انوع فال و اس ام اس