loading...
ضرر میکنی اگه نبینی
R-MAN بازدید : 273 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
اعمال ناشایستی همچون روابط جنسی نامشروع، استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی، مهمانی‌های غیر اخلاقی شبانه، رفتارهای خشونت‌آمیز و تعداد دانشجویان اخراجی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری در دانشگاه‌های آمریکا داشته است.
دانشگاه‌های آمریکا تنها نماد علم و دانش نیستند، رشد فساد جنسی و اخلاقی در دانشگاه‌های این کشور باور کردنی نیست.
تا صحبت از دانشگاه‌های آمریکا می‌شود تصویری از تکنولوژی‌ها و اختراعات پیچیده در ذهن آدمی شکل می‌گیرد، فارغ از اینکه سهم آمریکا در دانش بشری به آن اندازه هم که تصور می‌شود نبوده و نیست.
در سراسر دنیا دانشگاه‌ها نقش بسزایی در پرورش و شکل‌گیری شخصیت دانشجویان دارند. طبیعی است شخصیت دانشجو متاثر از فضای دانشگاه و جو حاکم بر آن خواهد بود و.....

اگر فضای دانشگاه غیر اخلاقی باشد و دانشگاه مروج بی‌بند و باری‌های جنسی و رفتارهای غیر اخلاقی باشد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان یک چنین دانشگاهی با این قبیل رفتارها خو می‌گیرند و در تبیین و ترویج این رفتارها و اقدامات نقش آفرینی خواهند کرد.
موسسه “Princeton Review”در رتبه‌بندی که اخیرا اعلام کرد، دانشگاه “آیوا” را با حدود ۱۲۶هزار دانشجو، از لحاظ برگزاری “پارتی‌های دانشجویی” به عنوان “فاسدترین دانشگاه آمریکا” معرفی کرده است.
این رتبه بندی بر اساس تعداد بار فروشی‌های محوطه دانشگاه و تعداد “پارتی‌های غیر اخلاقی” که بر گزار می‌شود صورت می‌گیرد.

فحشا 12 بی‌بند و باری و فساد و فحشا در دانشگاه‌ها/ تصاویر

در این گزارش آمده است حدود ۷۵ درصد از دانشجویانی که در این پارتی‌ها شرکت می‌کنند بیش از حد معمول “مشروبات الکلی” مصرف می‌کنند.
رییس این دانشگاه در رابطه با مصرف بیش از اندازه الکل توسط دانشجویان در این دانشگاه اذعان کرد: “تلاش می کنیم فرهنگ حاکم بر این دانشگاه را اصلاح کنیم و از دانشجویان خواسته‌ایم در مصرف مشروبات الکلی زیاده روی نکنند”.
در تحقیق موسسه Princeton Review بیش از ۱۲۶ هزار دانشجو مورد مطالعه قرار گرفت و بطور متوسط در هر دانشگاه از ۳۳۳ نفر درباره رفتار دانشگاه در زمینه‌های مختلف از جمله برگزاری پارتی‌ها دانشجویی سوال شد.

فحشا 16 بی‌بند و باری و فساد و فحشا در دانشگاه‌ها/ تصاویر

۲۸ درصد از دانشجویان در آمریکا مورد “تجاوز جنسی” قرار می‌گیرند
علی رغم اینکه دانشگاه‌ها از ارئه آمار مربوط به تجاوز جنسی و “رسوایی‌های اخلاقی” خودداری می‌کنند ولی یافته‌ها حاکی از آن است که حدود ۲۸ درصد از دانشجویان دختر در آمریکا مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. “تجاوز به عنف” در دانشگاه‌های آمریکا و عدم ارائه گزارش صحیح در این خصوص به مسئله جدی در این کشور تبدیل شده است.
بر اساس گزارش “وزارت دادگستری آمریکا”، از هر ۴ دختر دانشجو ۱ نفر مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند ولی کمتر از ۵ درصد از این تجاوزها به منظور برخورد به مراکز قضایی گزارش می‌شود.

فحشا 9 1024x682 بی‌بند و باری و فساد و فحشا در دانشگاه‌ها/ تصاویر


بر اساس گزارش روزنامه “USA Today” از سال ۲۰۰۲ به بعد حدود ۶۱ درصد از قربانیان تجاوز جنسی کمتر از ۱۸ سال سن داشته‌اند و ۲۹ درصد هم از این افراد زیر ۱۱ سال بوده‌اند. این آمارها نشان می‌دهد که عده زیادی از نوجوانان در آمریکا قبل از رسیدن به سن ۱۸ سالگی مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند و در واقع فعالیت‌های افراد منحرف به لحاظ جنسی در آمریکا بسیار زیاد است.
“بارداری‌های ناخواسته” در بین دانشجویان آمریکایی
آمار بالای “حاملگی‌های ناخواسته” در آمریکا هزینه‌های زیادی به جامعه این کشور تحمیل می‌کند. دولت آمریکا سالانه بیش از ۱۲ میلیارد دلار برای مقابله با حاملگی‌های ناخواسته و تبعات آن هزینه می‌کند. دلیل بسیاری از این حاملگی‌ها آموزه‌های فرهنگ منحط حاکم و آزادی جنسی مطلق است. اکثر “دانشجویان دختر” در دانشگاه‌های آمریکا در طول دوران تحصیل با چندین نفر روابط
جنسی برقرار می‌کنند و به همین خاطر حدود ۱۲ درصد از این دانشجویان حاملگی‌های ناخواسته را تجربه می‌کنند.

فحشا 5 بی‌بند و باری و فساد و فحشا در دانشگاه‌ها/ تصاویر


دانشجویان دختر آمریکایی به دلیل داشتن “روابط جنسی آزاد” دائما  از “باردار شدن” نگران هستند و در صورتی که “تست حاملگی” در آن‌ها مثبت باشد تنها راه برای فرار از این لکه ننگی که دامان آن‌ها را فرا گرفته است، “سقط جنین” است.
سقط جنین در آمریکا امری عادی بحساب می‌آید

فحشا 17 بی‌بند و باری و فساد و فحشا در دانشگاه‌ها/ تصاویر

بر اساس یافته‌های این تحقیق شمار دانشجویانی که در ۲۰ روز یک بار ماری جوانا مصرف می‌کنند از ۱٫۹ درصد در سال ۱۹۹۳ به ۵ درصد درسال ۲۰۱۱ رسیده است. علاوه بر این درصد دانشجویانی که از مواد مخدر دیگر مانند “کوکائین” و “هروئین” استفاده می‌کنند از ۵٫۴ درصد در سال ۱۹۹۳ به ۹ درصد در سال ۲۰۱۱ افزایش یافته است.
“دونالد هاروارد” ریس دانشکده “Bate”در دانشگاه “Maine”معتقد است “مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر در دانشگاه نشان‌گر آن است که دانشجو با محیط آکادمیک و فعالیت‌های علمی بیگانه است. من فکر می‌کنم همه روسای دانشگاه از این مسئله آگاهند و این معضل اپیدمی است که اکثر دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است”.
علت بی بند و باری‌های اخلاقی در دانشگاهای آمریکا
رسوایی‌های اخلاقی و تعرض جنسی در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف آمریکا یکی از چالش‌های اصلی مردم این کشور است.
حال باید گفت سهم و نقش دانشجویان در این همه بی‌بند و باری تا چه اندازه است؟

دانشگاهی که در محیط آن بار فروشی وجود دارد، مصرف مشروبات الکلی و بدنبال آن وقوع خشونت‌های جنسی در محیط این دانشگاه امری دور از انتظار نخواهد بود.
فضای نشاط و روحیه در دانشگاه‌های آمریکا با تعداد پار‌تی‌هایی که برگزار می‌شود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ولی سوال اینجاست ماحصل پارتی‌های مختلط شبانه به غیر از بارداری‌های ناخواسته و تعرض جنسی چه چیز دیگری می‌تواند باشد؟
همیشه یک اصل علی-معلولی در پس وقوع هر پدیده‌ای وجود دارد و برای انجام هر عملی محرکی لازم است. این محرک می‌تواند فرد را به سمت انجام رفتاری اخلاقی و غیر اخلاقی سوق دهد. بنظر می‌رسد بسیاری از رفتارهای غیر اخلاقی که دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا از خود بروز می‌دهند در نتیجه “دام‌های روانی” است که قبل از ورود دانشجویان گسترده شده است و بسیاری از دانشجویان ناخواسته در دام این تله‌ها می‌افتدند و بعد از ارتکاب به اعمال غیر اخلاقی از نتایج و تبعات فاجعه بار آن آگاه می‌شوند.
پس از گرفتاری در این دام‌ها تشخیص خوب و بد سخت خواهد بود چرا که فرد به لحاظ روانی درحالت مطلوبی قرار ندارد و به همین دلیل به راحتی تن به کارهای غیر اخلاقی خواهد داد.
به جرات می‌توان گفت رفتاری که از دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا سر می‌زند متاثر از فضایی است که زمینه وقوع آن از قبل توسط دانشگاه و بطور کلی جامعه آمریکا فراهم شده است.


فحشا 2 بی‌بند و باری و فساد و فحشا در دانشگاه‌ها/ تصاویر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 490
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,337
  • بازدید ماه : 7,565
  • بازدید سال : 51,926
  • بازدید کلی : 1,132,340
  • کدهای اختصاصی

    انوع فال و اس ام اس